KALİTE POLİTİKAMIZ
- Hastalarımızın beklentilerini karşılamak ve memnuniyetlerini sürekli arttırmak.
- Teknolojik ve bilimsel gelişmeleri takip etmek ve uygulamak.
- Çalışanlarımızın niteliklerini geliştirmek için eğitimlerini sağlamak.
- Çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak.
- Ağız ve diş sağlığı konusunda toplumun bilinçlenmesine katkıda bulunmak.
- Kalite yönetim sisteminin tüm çalışanların katılımıyla sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
MİSYONUMUZ
Merkezimize başvuran hastaların, ağız ve
diş hastalıklarının teşhis ve tedavilerini sağlamak amacıyla hasta
haklarına saygılı, sağlık personelinin haklarına duyarlı, etik değerlere
bağlı, hizmeti veren ile alan arasındaki iletişimi sağlam temellere
oturtmak, memnuniyeti sürekli hale getirmek, kaynakları etkin kullanarak
nitelikli sağlık hizmeti sunumunu sağlamak ve standartlara uygun hale
getirmektir.
VİZYONUMUZ
Çekmeköy Ağız Diş Sağlığı Merkezi; çağdaş
tıbbın tüm olanaklarını kullanarak, müracaat eden hastaların ağız ve diş
hastalıklarının tanı ve tedavilerinin sağlanmasında koruyucu hekimlik
adına öncü ve lider bölge merkezi konumuna gelmeyi, hizmet sunumu
konusunda gelecekte olabilecek değişimleri öngörerek alt yapı ve
personel eğitimini sağlamayı, rekabet gücünü arttırabilmesi için ileriye
dönük çizdiği yönü bir diğer ifade ile uzun dönemde varmak istediği
ideallerini gerçekleştirmeyi ve uluslar arası standartlara ulaşabilmeyi
amaçlamaktadır.